Halebop & kontakt - Kontakta Halebop kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Halebop kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "Mitt Halebop" och få service & svar på många frågor som rör ditt kontantkort, abonnemang och se dina tjänster som t.ex. bredband. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under Mitt Halebop som kund hos Halebop. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, ladda på pengar på kontantkort eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Halebop kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Halebops sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Via telefon & Halebop telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Halebop och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt vanligtvis. Men i Halebops fall så är det tyvärr inte möjligt då man satsat på andra supportkanaler som chatt.

Via chatt - Halebop chatt & kundtjänst har öppet dygnet runt

En fördel med Halebop är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang eller bredband. Chatten är öppen dygnet runt vilket är oerhört bra.

Halebop kundservice

  • Chatta - Går ofta snabbare än en telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Halebop kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Halebop kundservice och det fungerar inte att få hjälp via Telia även om det är så att Telia äger Halebop.

Beställa från Halebop är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang, kontantkort och mobiler så gör det enklast på Halebops hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Halebop fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Halebop tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Halebop ett smidigt val

Halebop använder Telias mobilnät i Sverige och priser är riktigt bra, du betalar en gång per månad via autogiro, e-faktura eller vanlig faktura. På alla abonnemang hos Halebop ingår även möjlighet att spara oanvänd surf och tänk på att Halebop erbjuder abonnemang för endast privatpersoner. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänga av mobilen helt i 2-3 minuter och starta den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du skall använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

» Läs mer på Halebops hemsida.


Se erbjudanden från Halebop:
Mobilabonnemang / Studentabonnemang

Halebop

Fria samtal/sms

WiFi-samtal & eSIM

Sveriges nöjdaste kunder

Ingen telefonsupport

Största surfmängd 60 GB


Erbjudanden
Se aktuella erbjudanden

Ta kontakt
Via Halebops hemsida

Företagsuppgifter
Org.nr: 556430-0142
Ägare: Telia Sverige AB

Täckningskarta
Se täckning hos Halebop

Jämför abonnemang från Vimla

Ett bra tips!

För dig som är ute efter ett billigt val med riktigt bra täckning så är Vimla det perfekta valet om du redan har en mobil du vill fortsätta använda.

Du kan spara surf (obegränsat), mina sidor gillar vi starkt och just nu får du 3 månader för 10 kr/mån på valfritt abonnemang från Vimla.

Läs mer här