Halebop & kontakt - Kontakta Halebop kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Halebop kundtjänst är enkelt och det finns flera sätt. Du kan logga in på "Mitt Halebop" för att få service och svar på många frågor som rör ditt kontantkort eller abonnemang. Där kan du se dina tjänster som till exempel bredband. Om du vill göra ändringar kan de delvis göras under Mitt Halebop som kund hos Halebop. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, ladda på pengar på kontantkort eller se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Halebop kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst via chatt eller genom att mejla via formuläret på Halebops sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten om du har bråttom.

Via telefon & Halebop telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Halebop. Att ta kontakt genom kundtjänst och telefon är vanligtvis enkelt men i Halebops fall är det tyvärr inte möjligt då man satsat på andra supportkanaler som chatt.

Via chatt - Halebop chatt & kundtjänst har öppet dygnet runt

En fördel med Halebop är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att du kan få support på ditt abonnemang eller bredband. Chatten är öppen dygnet runt vilket är oerhört bra.

Halebop kundservice

  • Chatta - Går ofta snabbare än en telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Halebop kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Halebop kundservice och det fungerar inte att få hjälp via Telia även om Telia äger Halebop.

Beställa från Halebop är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang, kontantkort och mobiler gör du det enklast på Halebops hemsida. Där är det bara att välja det du önskar till exempel Halebop fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Halebop tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Halebop ett smidigt val

Halebop använder Telias mobilnät i Sverige och priserna är riktigt bra. Du betalar en gång per månad via autogiro e-faktura eller vanlig faktura. På alla abonnemang hos Halebop ingår även möjlighet att spara oanvänd surf och tänk på att Halebop erbjuder abonnemang för endast privatpersoner. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänger av mobilen helt i 2-3 minuter och startar den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt ska du tänka på att använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker. Först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Halebops hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu