Se alla Black week-deals!

Snabb Halebop kontakt: Så når du kundtjänst snabbt och enkelt

Att kontakta Halebop kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "Mitt Halebop" och få service & svar på många frågor som rör ditt kontantkort, abonnemang och se dina tjänster som t.ex. bredband. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under Mitt Halebop som kund hos Halebop. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, ladda på pengar på kontantkort eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Halebop Kontakt: Ta Kontakt Med Kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Halebops sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Om Halebop

Halebop är en svensk mobiloperatör som erbjuder flexibla mobilabonnemang och kontantkort för privatpersoner. Företaget ägs av Telia och har ett brett utbud av tjänster, inklusive bredband och extra surf. Halebop strävar efter att erbjuda sina kunder enkel och smidig telefoni med hög kvalitet. Oavsett om du behöver ett abonnemang med mycket surf eller ett enkelt kontantkort, kan du hitta något som passar dina behov hos Halebop.

Via telefon & Halebop telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Halebop och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt vanligtvis. Men i Halebops fall så är det tyvärr inte möjligt då man satsat på andra supportkanaler som chatt.

Via chatt - Halebop chatt & kundtjänst har öppet dygnet runt

En fördel med Halebop är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang eller bredband. Chatten är öppen dygnet runt vilket är oerhört bra.

Halebop Kundservice på Hemsidan

Halebop erbjuder en omfattande kundservice på sin hemsida, där du kan hitta information och svar på dina frågor om abonnemang, kontantkort och annat som rör din telefoni. Du kan också kontakta Halebops kundtjänst via chatt eller mejl för att få hjälp med dina problem. Halebops hemsida är enkel att navigera och ger dig tillgång till all information du behöver för att hantera din telefoni. Oavsett om du behöver hjälp med att byta abonnemang, fylla på ditt kontantkort eller har frågor om din faktura, finns all information lättillgänglig.

Halebop kundservice

Halebop kundtjänst erbjuder flera sätt att få hjälp, inklusive chatt och mejl.
  • Chatta - Går ofta snabbare än en telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Halebop kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Halebop kundtjänst och det fungerar inte att få hjälp via Telia även om det är så att Telia äger Halebop.

Beställa från Halebop är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang, kontantkort och mobiler så gör du det enklast på Halebops hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Halebop fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Halebop tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Halebop ett smidigt val

Halebop använder Telias mobilnät i Sverige och priserna är riktigt bra. Du betalar en gång per månad via autogiro, e-faktura eller vanlig faktura. På alla abonnemang hos Halebop ingår även möjlighet att spara oanvänd surf och tänk på att Halebop erbjuder abonnemang för endast privatpersoner. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Kundservice Bedömningar

Halebop har fått en positiv bedömning från sina kunder, med ett betyg på 3,8 av 5 stjärnor på Trustpilot. Många kunder har gett Halebop höga betyg för sin kundservice, med 55% som har gett 5 stjärnor. Halebop strävar efter att förbättra sin kundservice kontinuerligt och uppskattar all feedback från sina kunder. Denna feedback hjälper dem att identifiera områden där de kan bli ännu bättre och säkerställa att de alltid levererar högkvalitativ service.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänger av mobilen helt i 2-3 minuter och startar den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du ska använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Halebops hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu