Comviq & kontakt - Kontakta Comviq kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Comviq kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "Mitt Konto" och få service & svar på många frågor som rör ditt kontantkort, abonnemang och se dina tjänster som t.ex. bredband. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under mitt konto som kund hos Comviq. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, ladda på pengar på kontantkort eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Comviq kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Comviqs sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Via telefon & Comviq telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Comviq och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt. Du behöver helt enkelt bara ringa telefonnumret 0772-212121, tänk på att när du ringer så måste du i vissa fall verifiera dig med mobilt bankid. Tänk även på att kundtjänst på telefon endast har öppet måndag till fredagar kl 09-17. För att kunna komma fram snabbt rekommenderar vi att du ringer direkt när kundtjänst öppnar.

Via chatt - Comviq chatt & kundtjänst har öppet även på lördagar

En annan fördel med Comviq är att man erbjuder chattsupport även på lördagar kl 09-15 vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang eller bredband även då. Annars så är chatten även öppen tisdag till fredag kl 09-17. På måndagar har chatten stängt och då får man använda ett att sätt.

Comviq kundservice

  • Du kan ringa nummer 0772-212121 - Bra val & kort väntetid vid öppning
  • Chatta - Går ofta snabbast om det hunnit bli telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Comviq kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Comviq kundservice och det fungerar inte att få hjälp via Tele2 även om det är så att Tele2 äger Comviq.

Beställa från Comviq är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang, kontantkort och mobiler så gör det enklast på Comviqs hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Comviq fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Comviq tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Comviq ett smidigt val

Comviq använder Tele2s mobilnät i Sverige och priser är riktigt bra, du betalar en gång per månad och kan välja att få fakturor som e-faktura. På många abonnemang hos Comviq ingår även minut för samtal utomlands - men tänk på att Comviq endast erbjuder abonnemang för privatpersoner och inte företag. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänga av mobilen helt i 2-3 minuter och starta den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du skall använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Comviqs hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu