Kontakta Comviq kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Comviq kundtjänst är enkelt och det finns flera sätt att få hjälp. Du kan logga in på "Mitt Konto" för att få service och svar på många frågor som rör ditt kontantkort, abonnemang och se dina tjänster som bredband. Under "Mitt Konto" kan du göra ändringar, köpa mer surf, ladda pengar på kontantkort och se dina räkningar.

Ta kontakt med Comviq kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Comviqs sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten om du har bråttom.

Via telefon och Comviq telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Comviq. Att ta kontakt genom kundtjänst via telefon är enkelt. Du behöver bara ringa telefonnumret 0772-212121. Tänk på att du i vissa fall måste verifiera dig med mobilt BankID när du ringer. Kundtjänst via telefon är öppen måndag till fredag kl 09-17. För snabbast service rekommenderar vi att du ringer direkt när kundtjänst öppnar.

Via chatt - Comviq chatt och kundtjänst har öppet även på lördagar

En annan fördel med Comviq är att man erbjuder chattsupport även på lördagar kl 09-15. Du kan få support för ditt abonnemang eller bredband även då. Chatten är också öppen tisdag till fredag kl 09-17. På måndagar är chatten stängd och då får du använda andra kontaktvägar.

Comviq kundservice

  • Du kan ringa nummer 0772-212121 - Bra val och kort väntetid vid öppning
  • Chatta - Går ofta snabbast om det hunnit bli telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Comviq kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Comviq kundservice. Det fungerar inte att få hjälp via Tele2 även om Tele2 äger Comviq.

Beställa från Comviq är lätt

Du beställer abonnemang, kontantkort och mobiler enklast på Comviqs hemsida. Där väljer du det du önskar, till exempel Comviq Fastpris, och lägger en order. Ofta får du hem din beställning gratis inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Comviq tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Comviq ett smidigt val

Comviq använder Tele2s mobilnät i Sverige och erbjuder riktigt bra priser. Du betalar en gång per månad och kan välja att få fakturor som e-faktura. På många abonnemang hos Comviq ingår även samtal utomlands. Tänk på att Comviq endast erbjuder abonnemang för privatpersoner, inte företag. Mer information hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänger av mobilen helt i 2-3 minuter och startar den igen. Har du fortfarande problem med din mobil bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt ska du använda din gamla operatörs simkort tills nummerflytten sker. Först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Comviqs hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu