Fello & kontakt - Kontakta Fello kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Fello kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "mina sidor" och få service & svar på många frågor som rör ditt abonnemang. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under mitt konto som kund hos Fello. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Fello kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Via telefon & Fello telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Fello och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt. Du behöver helt enkelt bara ringa telefonnumret 0770-332222, tänk på att när du ringer så måste du i vissa fall verifiera dig med mobilt bankid. Tänk även på att kundtjänst på telefon endast har öppet måndag till fredagar kl 09-16. För att kunna komma fram snabbt rekommenderar vi att du ringer direkt när kundtjänst öppnar.

Via chatt - Fello chatt & kundtjänst har öppet vardagar

En annan fördel med Fello är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang den vägen. Chatten är öppen måndag till fredag kl 08-16. Den öppnar alltså en tidigare tidigare än telefonsupporten.

Fello kundservice

  • Du kan ringa nummer 0770-332222 - Bra val & kort väntetid vid öppning
  • Chatta - Går ofta snabbast om det hunnit bli telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Fello kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Fello kundservice och det fungerar inte att få hjälp via Telia även om det är så att Telia äger Fello.

Beställa från Fello är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang så gör du det enklast på Fellos hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Fello fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Fello tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Fello ett smidigt val

Fello använder Telias mobilnät i Sverige och priser är riktigt bra, du betalar en gång per månad och kan välja att få fakturor som e-faktura. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänga av mobilen helt i 2-3 minuter och starta den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du skall använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Fellos hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu