Var hittar jag mitt Vimla och mitt lösenord?

Så loggar du in på Mitt Vimla

Du hittar inloggningen längst upp till höger på Vimlas hemsida genom att trycka på den gröna knappen.

När du loggat in på mitt.vimla.se kommer du till mina sidor. Här kan du enkelt se din förbrukning, dina betalningar (både föregående och kommande), samt göra ändringar i ditt abonnemang. Du har möjlighet att uppgradera eller nedgradera din surfmängd efter dina behov.

Om du har glömt ditt lösenord till mittvimla så kan du enkelt återställa det. Klicka bara på länken "glömt ditt lösenord" på inloggningssidan, så får du instruktioner för att skapa ett nytt lösenord.

Vanliga frågor om Mitt Vimla

  • Hur ser jag mina betalningar? - På mittvimla kan du se både föregående och kommande betalningar. Navigera till sektionen "betalningar" för att få en översikt.
  • Vad gör jag om jag har problem med inloggning? - Om du inte kan logga in på mitt.vimla.se, prova att återställa ditt lösenord genom att klicka på "glömt ditt lösenord". Om problemet kvarstår, kontakta Vimlas kundsupport för hjälp.
  • Hur kan jag ändra min surfmängd? - På mina sidor kan du enkelt uppgradera eller nedgradera din surfmängd genom att gå till inställningar för ditt abonnemang.

Tips för att hantera ditt Vimla-abonnemang

  • Logga in regelbundet på mittvimla.se för att hålla koll på din förbrukning och betalningar.
  • Om du reser utomlands, kontrollera och justera din surfmängd för att undvika extra kostnader.
  • Håll dina kontaktuppgifter uppdaterade för att säkerställa att du får viktig information från Vimla.

Att använda mitt vimla gör det enkelt att hålla koll på ditt mobilabonnemang och anpassa det efter dina behov. Genom att logga in på mitt.vimla.se har du full kontroll över ditt konto och kan snabbt göra nödvändiga ändringar.

Läs mer på Vimlas hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu