Se alla Black week-deals!

Säga upp abonnemang: Tre - Så här gör du!

Om du vill säga upp ditt abonnemang hos Tre så är det viktigt att du vet hur du går tillväga. Här hittar du all information du behöver för att avsluta ditt abonnemang hos Tre.

Säga upp abonnemang hos Tre

Är du missnöjd med ditt abonnemang hos Tre eller har din bindningstid gått ut? Då kan du enkelt göra en uppsägning genom att kontakta Tre kundtjänst. Om du är osäker på om din bindningstid har gått ut kan du logga in på Mitt Tre för att kontrollera detta.

Uppsägningstid för abonnemang hos Tre

Tre har en månads uppsägningstid. Detta innebär att du kommer att få betala för en extra månad efter att du har sagt upp ditt abonnemang. Var därför medveten om detta när du planerar din uppsägning.

Så säger du upp ditt abonnemang hos Tre

För att säga upp ditt abonnemang hos Tre kan du ringa 0735-300 400. Kundtjänst kommer att hjälpa dig att avsluta ditt mobilabonnemang så länge du inte har någon bindningstid kvar. Tänk på att när du säger upp ditt abonnemang så förlorar du ditt mobilnummer om du inte vidtar åtgärder för att behålla det.

Behålla ditt mobilnummer vid uppsägning

Om du vill behålla ditt mobilnummer när du avslutar ditt abonnemang hos Tre så kan du byta till en annan mobiloperatör. När du beställer ett nytt billigt mobilabonnemang hos en annan operatör så fyller du i att du vill flytta ditt nummer. Den nya operatören sköter då uppsägningen av ditt gamla abonnemang hos Tre och ser till att ditt nummer överförs kostnadsfritt.

Läs mer på Tres hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu