Hallon & kontakt - Kontakta Hallon kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Hallon kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "Mina sidor" och få service & svar på många frågor som rör ditt kontantkort, abonnemang och se dina tjänster som t.ex. bredband. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under mina sidor som kund hos Hallon. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, ladda på pengar på kontantkort eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Hallon kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Hallons sida. Då mejl besvaras inom 3-4 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Via telefon & Hallon telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Hallon och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt vanligtvis. Men i Hallons fall så är det tyvärr inte möjligt då man satsat på andra supportkanaler som chatt. För att kunna komma fram snabbt på chatten rekommenderar vi att du chattar direkt när kundtjänst öppnar.

Via chatt - Hallon chatt & kundtjänst har öppet alla helgfria vardagar

En fördel med Hallon är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang eller bredband. Chatten är öppen måndag till fredag kl 09-18. Utanför dessa tider kan du skriva i Hallons forum och få hjälp.

Hallon kundservice

  • Du kan skriva i forumet - Bra val och alltid öppet
  • Chatta - Går ofta snabbare än en telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Hallon kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Hallon kundservice och det fungerar inte att få hjälp via 3 även om det är så att Tre äger Hallon.

Beställa från Hallon är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang, kontantkort och mobiler så gör det enklast på Hallons hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Hallon fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Hallon tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Hallon ett smidigt val

Hallon använder Tres mobilnät i Sverige och priser är riktigt bra, du betalar en gång per månad via automatiskt kortbetalning. På alla abonnemang hos Hallon ingår även möjlighet att spara oanvänd surf och tänk på att Hallon erbjuder abonnemang för både privatpersoner och företag. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänga av mobilen helt i 2-3 minuter och starta den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du skall använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Hallons hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu