Chilimobil & kontakt - Kontakta Chili mobil kundtjänst: Chatt och telefon

Att kontakta Chilimobil kundtjänst är inte svårt och det finns flera sätt, men tänk på att du även kan logga in på "MittChili" och få service & svar på många frågor som rör ditt abonnemang och se dina tjänster. Om du vill göra ändringar så kan de delvis göras under MittChili som kund hos Chilimobil. Andra saker du kan göra är att köpa till mer surf, uppgradera och nedgradera abonnemang eller t.ex. se räkningar du har att betala.

Ta kontakt med Chilimobil kundservice

Om du har problem och behöver hjälp kan du ta kontakt med kundtjänst på chatt eller genom att mejla via formuläret på Chilimobils sida. Då mejl besvaras inom 1-2 arbetsdagar rekommenderar vi alltid chatten ifall du har bråttom.

Via telefon & Chilimobil telefonnummer

Många har frågat om ett telefonnummer till Chilimobil och att ta kontakt genom kundtjänst & telefon är enkelt vanligtvis. Men i Chilimobils fall så är det tyvärr inte möjligt då man satsat på andra supportkanaler som chatt. För att kunna komma fram snabbt på chatten rekommenderar vi att du chattar direkt när kundtjänst öppnar.

Via chatt - Chilimobil chatt & kundtjänst har öppet alla helgfria vardagar

En fördel med Chilimobil är att man erbjuder chattsupport vilket innebär att man kan få support på sitt abonnemang eller bredband. Chatten är öppen måndag till torsdag kl 08.00 - 17.00 och på fredagar 08.00 - 15.30.

Chilimobil kundservice

  • Chatta - Går ofta snabbare än en telefonkö
  • Mejl om du inte har bråttom

Chilimobil kundservice finns för att hjälpa dig

Tänk på att du alltid ska kontakta Chilimobil kundservice och det fungerar inte att få hjälp via Telenor även om det är så att Telenor äger Chilimobil.

Beställa från Chilimobil är lätt

När det kommer till att beställa abonnemang så gör det enklast på Chilimobils hemsida. Där är det bara att välja det du önskar, t.ex. Chilimobil fastpris och lägga en order idag så får du hem det gratis ofta inom 2-3 dagar. Nya kunder får ofta ta del av bra kampanjer på hemsidan och Chilimobil tar hand om nummerflytt och uppsägning av din gamla operatör om du väljer att byta.

Chilimobil ett smidigt val

Chilimobil använder Tres mobilnät i Sverige och täckningen är riktigt bra förutom möjligen i de mest norra delarna av landet. Du betalar en gång per månad via automatiskt kortbetalning eller faktura. Mer information om allt detta hittar du på deras hemsida.

Lös ditt problem själv

Många problem löser sig själva genom att du stänga av mobilen helt i 2-3 minuter och starta den igen. Men skulle du fortfarande ha problem med din mobil så bör du vända dig till kundtjänst. Har du precis fått din nya mobil och beställt nummerflytt så tänk på att du skall använda din gamla operatörs simkort tills den dagen nummerflytten sker, först då byter du till det nya simkortet.

Läs mer på Chilimobils hemsida

Populäraste erbjudanden just nu

Populäraste mobilerbjudanden just nu